Aparatura Medyczna
Nasza wizja, wartości i cele
Nasza wizja
Do 2020 roku stan zdrowia mieszkańców Liverpoolu poprawi się w stosunku do reszty Anglii, a nierówności zdrowotne w Liverpoolu zmniejszą się.
Jakość opieki zdrowotnej otrzymywanej przez pacjentów Liverpoolu będzie stała i wysokiej jakości. Będą mierzone za pomocą informacji zwrotnej od pacjenta, oceny dostawcy i zewnętrznych procesów oceny.
Oba zostaną osiągnięte skutecznie w ramach dostępnych zasobów.
Nasze wartości
Aparatura Medyczna
Aby poprawić wyniki zdrowotne
Aby zmaksymalizować wartość naszych zasobów finansowych i skupić się na interwencjach, które będą miały zasadnicze znaczenie
Aby zbudować udane partnerstwa promujące pracę systemu i zintegrowane świadczenie usług
Utrzymanie dostawców zleconych usług w celu uwzględnienia jakości świadczonych usług
Skuteczne zaangażowanie pacjentów i społeczeństwa w podejmowanie decyzji
Aby zapewnić ciągłą poprawę usług podstawowej opieki zdrowotnej
Aby zmaksymalizować wartość naszych zasobów finansowych i skupić się na interwencjach, które będą miały zasadnicze znaczenie
Aby zbudować udane partnerstwa promujące pracę systemu i zintegrowane świadczenie usług
Utrzymanie dostawców zleconych usług w celu uwzględnienia jakości świadczonych usług
Skuteczne zaangażowanie pacjentów i społeczeństwa w podejmowanie decyzji
Aby zapewnić ciągłą poprawę usług podstawowej opieki zdrowotnej
Sprzęt Medyczny
Koncentracja na pacjencie i wynikające z niego wyniki: Umożliwimy
naszym pacjentom zaangażowanie w poprawę ogólnej jakości życia,
interakcję w planach opieki oraz zagwarantowanie, że żadne decyzje nie
zostaną podjęte bez pełnego zaangażowania pacjentów, zarówno w
planowanie, jak i monitorowanie usług. .
Partnerstwo i współpraca: Wierzymy w pracę w jedności, zarówno wewnątrz naszej organizacji, jak i zewnętrznie z naszymi partnerami. Słuchamy, komunikujemy się i skutecznie współpracujemy ze wszystkimi naszymi partnerami, w tym praktykami członkostwa, funduszami zaufania, władzami lokalnymi i usługami pomocy technicznej.
Skoncentrowanie się na miejscu: Będziemy działać poprzez grupy lokalne i sąsiedzkie, aby wdrażać i dostarczać usługi spełniające potrzeby naszych społeczności.
Progresywność: Zachęcamy do innowacji i ciągłego doskonalenia we wszystkich usługach, które zlecamy. Będziemy kierować nasze zasoby w najbardziej efektywny sposób, aby zapewnić wartość w stosunku do pieniędzy w świadczonych przez nas usługach i sprawiedliwość dla pacjentów.
Odpowiedzialność: Przyjmujemy odpowiedzialność za nasze działania. Podejmujemy i wspieramy decyzje biznesowe poprzez doświadczenie, dowody i dobrą ocenę, a my spełnimy nasze obietnice.
Uczciwość i szacunek: będziemy działać uczciwie i przejrzyście we wszystkich naszych działaniach. Jesteśmy oddani środowisku pracy zespołowej, w którym każdy członek jest ceniony, zachęcany do wkładu i uznany za ich wysiłki.
Nasze cele strategicznePartnerstwo i współpraca: Wierzymy w pracę w jedności, zarówno wewnątrz naszej organizacji, jak i zewnętrznie z naszymi partnerami. Słuchamy, komunikujemy się i skutecznie współpracujemy ze wszystkimi naszymi partnerami, w tym praktykami członkostwa, funduszami zaufania, władzami lokalnymi i usługami pomocy technicznej.
Skoncentrowanie się na miejscu: Będziemy działać poprzez grupy lokalne i sąsiedzkie, aby wdrażać i dostarczać usługi spełniające potrzeby naszych społeczności.
Progresywność: Zachęcamy do innowacji i ciągłego doskonalenia we wszystkich usługach, które zlecamy. Będziemy kierować nasze zasoby w najbardziej efektywny sposób, aby zapewnić wartość w stosunku do pieniędzy w świadczonych przez nas usługach i sprawiedliwość dla pacjentów.
Odpowiedzialność: Przyjmujemy odpowiedzialność za nasze działania. Podejmujemy i wspieramy decyzje biznesowe poprzez doświadczenie, dowody i dobrą ocenę, a my spełnimy nasze obietnice.
Uczciwość i szacunek: będziemy działać uczciwie i przejrzyście we wszystkich naszych działaniach. Jesteśmy oddani środowisku pracy zespołowej, w którym każdy członek jest ceniony, zachęcany do wkładu i uznany za ich wysiłki.
Jeśli około 40% przekazanego sprzętu
medycznego nie działa, czy darowizna wzmacnia system opieki zdrowotnej?
Odpowiedź prawdopodobnie zależy od konkretnego elementu, który
jest przekazywany. Jak już powiedzieliśmy, ilość nieczynnego sprzętu
nie zależy silnie od rodzaju sprzętu. Możemy stwierdzić, że około 40%
oddanych aparatów rentgenowskich i około 40% oddanych
sfigmomanometrów nie działa. Z jednej darowizny można jednak
otrzymać 100 sfigmomanometrów przy jednoczesnym zapewnieniu
tylko jednego aparatu rentgenowskiego. W tym przypadku niewątpliwie
pomogłaby darowizna sfigmomanometrów. Istnieje jednak około 40%
szans, że darowizna sprzętu rentgenowskiego nie będzie.
Przy interpretacji tej prezentacji
istnieje wiele czynników komplikujących. Na przykład donosimy,
że często podawaną przyczyną uznawania sprzętu za nieczynnego jest brak
części zamiennych i akcesoriów jednorazowego użytku. Jednak w
jednym z nielicznych badań prospektywnych wykazało, że 66% nieużywanego
sprzętu (z około 3000 zbadanych sztuk) można przywrócić do
użytku przy użyciu tylko lokalnie dostępnych materiałów i za
mniej niż 50 USD. Sugeruje to, że może istnieć predyspozycja do
oznaczania elementu wyposażenia jako nieczynnego. Lub może to
wskazywać, że wyższy poziom wyszkolenia większości ochotników w
badaniu pozwolił na więcej napraw. Ich teoria jest obecnie badana
perspektywicznie.
http://www.euro-medical.pl/defibrylatoryhttp://www.euro-medical.pl/autoklawy
http://www.euro-medical.pl/spirometry
http://www.euro-medical.pl/aparaty-do-znieczulania
http://www.euro-medical.pl/koncentratory-tlenu
http://www.euro-medical.pl/detektor-tetna-plodu
http://www.euro-medical.pl/negatoskopy
http://www.euro-medical.pl/lozka-szpitalne
http://www.euro-medical.pl/szafki-przylozkowe
http://www.euro-medical.pl/wozki-do-przewozenia-chorych
Najwyraźniej jednym z
elementów, które są bardzo rzadko omawiane w
przeglądanych wykazach, jest odsetek niewłaściwych darowizn. Podczas
wspomnianego wyżej spotkania dotyczącego urządzeń medycznych w Bangkoku
dyrektor generalny WHO zasugerował, że „tylko 10 do 30%
podarowanego sprzętu kiedykolwiek zacznie działać”. Podczas gdy
zdecydowana większość darowizn jest przekazywana z prawdziwym zamiarem
wzmocnienia systemu opieki zdrowotnej, prawdopodobnie duży odsetek nie
wziął pod uwagę infrastruktury technicznej szpitala przyjmującego.
Sprzęt medyczny jest przeznaczony do pracy tam, gdzie jest stabilna
energia elektryczna i zaawansowane udogodnienia, takie jak woda
oczyszczona lub gaz pod ciśnieniem. Drastyczne zmiany środowiskowe
stanowią również wyzwanie dla obsługi i konserwacji
nowoczesnych, delikatnych urządzeń. Nawet polskie szpitale często
polegają na kontraktach na usługi medyczne, aby ich sprzęt działał. Z
analizy wynika, że wiele organizacji, nawet tych, które
przekazują nowy sprzęt, robi to bez przekazania umowy serwisowej [ 2 ,
13 ]. W wielu przypadkach darowizna bez umowy serwisowej bardzo szybko
opuszcza szpital z niedziałającym sprzętem i problemem utylizacji.
Innymi słowy, darowizna pogarsza sytuację szpitala.